您的位置: 首页 > 分析在线 > 特别贴士 > 正文

利物浦主將歸位威番鋪|東方日報

时间:2022-07-15 17:21 | 作者:足球帝 | 来源: 网络 我要分享
水晶宮殘陣半場都難頂

英超季前熱身賽,利物浦同水晶宮喺新加坡交鋒;「紅軍」上仗熱身賽派出多位副選,導致以0比4大敗於曼聯腳下,相信領隊高普今仗會強陣出擊,畀一眾主將更多時間「熱身」。反觀水晶宮今次亞洲之旅,陣容嚴重不整,無力同對手抗衡,加上雙方近5次對賽,「紅軍」上半場都領先,預計利物浦半場可再贏多次。
(周五晚8時35分開賽)

紅軍想簽多一個紐尼斯
利物浦上仗正選陣容只有門將艾利臣比加、中場佐敦軒達臣、前鋒路爾斯戴亞斯、羅拔圖法明奴屬於主力,其餘7位球員都係副選,甚至年輕小將。領隊高普解釋部分常規球員較遲歸隊,所以先任後備。嚟到亞洲之旅第2站,眾主力經過連日操練後,預料今仗可以復任正選,令高普進一步了解佢哋嘅狀態,同時亦希望贏番一仗,省靚招牌。

另外,據聞「紅軍」又有新兵目標,準備再出手簽多一位「紐尼斯」。有指佢哋睇中士砵亭中場馬菲奧斯紐尼斯,並已經接觸呢位23歲葡萄牙國腳嘅代表,有望以3,380萬鎊將佢收歸旗下。速度型嘅馬菲奧斯紐尼斯上季葡超入3球並交出2次助攻,而且長傳成功率高達92%,不過曼城同聖日耳門都有意搶人,「紅軍」想搶贏就要快手喇!

至於今場對手水晶宮本身實力已經不及利物浦,屋漏偏逢連夜雨,今次亞洲之旅名單,更只有10人屬常規球員,韋費特沙夏、馬克古希等多位主力都冇隨隊。據悉原因可能係水晶宮有唔少常規球員冇打齊兩針新冠肺炎疫苗,唔可以入境新加坡。水晶宮殘陣出擊,恐怕上半場都擋唔住利物浦強攻。

本站系本网采集转载,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点和对其真实性负责。如涉及作品内容、版权和其它问题,请在三十日内与本网联系,我们将在第一时间删除内容




相关标签:

    相关阅读

    无相关信息

最新评论

CAPTCHA code
加载中...

图片精选

  • 杨晨晨极品内衣人体性感
  • 程程程 厦门旅拍发布,简约白色轻透连衣长裙搭配诱人原色丝袜
  • 模特@诗诗kiki 发布,性感米色上衣,性感红色内衣
  • 模特@白詩雅 發布,性感白色連衣短裙搭配性感灰綠色內衣
  • 清甜笑容曼妙身姿梦幻入魂,绝美身材一览无余唐安琪
  • 南韓夢幻女神李秀彬 炸裂身材視覺沖擊力
  • 米米一米惊人 惊喜性感尤物
  • 優質女神snowy雪岑175cm大長腿X銷魂辣體