您的位置: 首页 > 分析在线 > 特别贴士 > 正文

兩大射手養精蓄銳 巴塞主場明恰皇蘇|東方日報

时间:2023-01-25 21:05 | 作者:足球帝 | 来源: 网络 我要分享
西班牙盃8強,兩支近況大勇嘅球隊交手,巴塞隆拿主場迎戰皇家蘇斯達。巴塞今場有兩大攻擊手,羅拔利雲度夫斯基同費倫托利斯上場聯賽停賽後復出,養精蓄銳應付今場,皇家蘇斯達態勇,但近年畀巴塞食住,睇嚟都好難打破魔咒,熱捧主勝。

(周四凌晨4時開賽)

羅拔佬曾兩破皇蘇大門

今季係沙維喺巴塞完整接手嘅一季,呢支西甲傳統勁旅勢頭甚好,近幾場聯賽贏晒,反壓皇馬排榜首,早前喺西超盃決賽更擊敗呢支死敵奪冠。嚟到西班牙盃16強鬥丙組仔施奧達,都派遣大量正選上陣,大炒對手5蛋殺入8強,可見沙維喺歐聯分組賽未能進身淘汰賽後,決意喺國內立威,希望盡擸西甲同西盃。

啱啱聯賽巴塞僅以1比0小勝基達菲,羅拔利雲度夫斯基同費倫托利斯因停賽無上陣,反而今場西盃可以復出,巴塞陣容更加完整,羅拔仔喺聯賽首循環曾經兩度射破皇蘇大門,助球隊作客贏4比1,有佢在陣唔愁無波入。

皇家蘇斯達今季發揮確係醒神,不過始終多年都畀巴塞剋住,近7次交手只得1和6負慘烈對賽成績,格食格味濃,今場巴塞有望憑地利贏波晉級。不過,皇家蘇斯達世盃後7場全勝,巴塞未必能夠予取予攜,隨時小勝收場,鍾意博賠率嘅朋友,不妨小注讓球和。

本站系本网采集转载,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点和对其真实性负责。如涉及作品内容、版权和其它问题,请在三十日内与本网联系,我们将在第一时间删除内容




相关标签:

    相关阅读

    无相关信息

最新评论

CAPTCHA code
加载中...

图片精选

  • 秀人网性感女神王馨瑶yanni吊带上衣原色丝袜系列撩人写真
  • 女神@王馨瑶yanni 发布,性感蓝灰连衣裙,性感淡紫色蕾丝内衣
  • 女神@周于希Sally 成都-珠海心愿旅拍发布,主题《一滴入魂》中秋限定珍藏版套图
  • 模特@林乐一 发布, 性感收身蓝色上衣搭配简约白色长裤
  • 杨晨晨极品内衣人体性感
  • 程程程 厦门旅拍发布,简约白色轻透连衣长裙搭配诱人原色丝袜
  • 模特@诗诗kiki 发布,性感米色上衣,性感红色内衣
  • 模特@白詩雅 發布,性感白色連衣短裙搭配性感灰綠色內衣