您的位置: 首页 > 分析在线 > 特别贴士 > 正文

為9.7億護級錢途奮戰 愛華頓搶分騷蓄細待發|東方日報

时间:2022-05-20 18:19 | 作者:足球帝 | 来源: 网络 我要分享
降班,對英超球隊來說,不單止係榮辱問題,更加係為「荷包」而戰,單單賽會提供嘅轉播費就以千萬計,仲有門票、贊助同商品價格都要「降呢」,英超球隊降班損失超過1億鎊(約9.7億港元),愛華頓同般尼今晚都要為護級而奮戰,否則就付出沉重代「價」!
今晚英超補賽上演護級關鍵戰,愛華頓主場迎戰水晶宮。「拖肥糖」上仗人少打人多下反勝為敗,防守錯漏百出,嚟到護級重要關頭必定小心翼翼;水晶宮正宗風流波唔慌會搏,近期入波亦唔多,不妨向2.5球嘅細盤埋手。

(Now621周五凌晨2時45分直播)
向來崇尚進攻嘅愛華頓主帥林柏特,眼見護級形勢危殆亦要妥協,決定改打5人防線,連同門將比克福特連番神救,確實令早前穿晒窿嘅防線及時鞏固,一度締造3勝2和1負、狂搶11分之勢頭,近7仗5次開2球或以下。「拖肥糖」上仗對住賓福特,早早先開紀錄形勢大好,點知19歲中堅班夫韋迪上半場拉跌單刀嘅艾雲東尼食紅牌,另一後衞史密斯高文又擺烏龍,末段仲有後備前鋒荷西朗頓被逐,最終反輸2比3冇分落袋,搞到「林伯」冇眼睇。

吸取教訓防線必更謹慎
老實講,愛華頓上仗輸波同早早以寡敵眾有關,吸取教訓後,相信今仗防守時會更加謹慎。雖然中堅米克堅尼可趕及復出,但今仗除咗班夫韋迪要坐波監外,後衞耶利文拿及賓葛菲特仍有傷在身,防線陣容不整,加上佢哋只領先尾3嘅般尼2分,仲未上岸,為搶分一定步步為營。
水晶宮目前位處中游,既無力衝擊下屆歐洲賽席位,亦唔愁降班,球員都係等緊收咧,難免欠缺戰意。佢哋近6仗取得2勝2和2負,其中5仗開2球或以下,而且僅入4球,包括1球嚟自12碼,攻力平平,造訪穩打穩紮嘅「拖肥糖」,難有大手交易,入球細捧得過。

本站系本网采集转载,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点和对其真实性负责。如涉及作品内容、版权和其它问题,请在三十日内与本网联系,我们将在第一时间删除内容




相关标签:

    相关阅读

    无相关信息

最新评论

CAPTCHA code
加载中...

图片精选

  • 模特@白詩雅 發布,性感白色連衣短裙搭配性感灰綠色內衣
  • 清甜笑容曼妙身姿梦幻入魂,绝美身材一览无余唐安琪
  • 南韓夢幻女神李秀彬 炸裂身材視覺沖擊力
  • 米米一米惊人 惊喜性感尤物
  • 優質女神snowy雪岑175cm大長腿X銷魂辣體
  • 直播主姐姐 性感又香豔 讓人看了簡直欲罷不能
  • 深V性感泳裝婉甄 超胸渾圓逆天長腿一次收穫
  • 部落客雅臻 一頭飄逸的長髮配上可愛臉蛋散發出強大的氣質