您的位置: 首页 > 分析在线 > 特别贴士 > 正文

般尼逃生大有作維|東方日報

时间:2022-05-20 18:19 | 作者:足球帝 | 来源: 网络 我要分享
深陷降班危機嘅般尼,今晚尾場作客阿士東維拉,般尼為保英超席位,要同列斯聯及愛華頓爭最後護級資格,嚟緊兩場必定毫無保留拚盡。維拉近況亦唔曳,加上雙方近5次交鋒,4次開3球或以上,今場「棗紅色打吡」揀2.5球入球大啱數。

(Now623周五凌晨3時直播)
般尼周日作客熱刺輸0比1,目前排尾3身處降班區,護級形勢相當嚴峻,佢哋同愛華頓都踢少列斯聯一場,相對搶分機會較高,最後兩仗包括今晚鬥維拉,同煞科日對紐卡素,絕對不容有失,心態上肯定都會豁出去放手一搏。其實般尼早前曾經接連擊敗屈福特、狼隊同修咸頓,取得聯賽3連勝,已經證明球員鬥心十足,最緊要係有入波本錢。


維拉主場謝幕唔會放軟手腳
阿士東維拉現時排14位,數字上現時仍有機會殺上前10名,謝拉特首季帶波算係不過不失,球員亦感染咗呢名鐵血領隊嘅鬥志,喺佢帶領下每每拚勁十足,上周中鬥利物浦都能夠先開紀錄,上輪聯賽以1比1賽和水晶宮,連續4場有入波,今仗主場謝幕,肯定唔會喺班球迷面前放軟手腳,實行同般尼上演入球騷。

本站系本网采集转载,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点和对其真实性负责。如涉及作品内容、版权和其它问题,请在三十日内与本网联系,我们将在第一时间删除内容




相关标签:

    相关阅读

    无相关信息

最新评论

CAPTCHA code
加载中...

图片精选

  • 模特@白詩雅 發布,性感白色連衣短裙搭配性感灰綠色內衣
  • 清甜笑容曼妙身姿梦幻入魂,绝美身材一览无余唐安琪
  • 南韓夢幻女神李秀彬 炸裂身材視覺沖擊力
  • 米米一米惊人 惊喜性感尤物
  • 優質女神snowy雪岑175cm大長腿X銷魂辣體
  • 直播主姐姐 性感又香豔 讓人看了簡直欲罷不能
  • 深V性感泳裝婉甄 超胸渾圓逆天長腿一次收穫
  • 部落客雅臻 一頭飄逸的長髮配上可愛臉蛋散發出強大的氣質