您的位置: 首页 > 分析在线 > 特别贴士 > 正文

凱沙臨陣換帥讓波咪追|東方日報

时间:2022-05-20 18:19 | 作者:足球帝 | 来源: 网络 我要分享
周六凌晨上演德國附加賽首回合,德丙「3哥」凱沙羅頓,主場迎戰德乙尾三嘅特雷斯登。凱沙羅頓季尾表現回落,最近仲炒埋教練,隊內士氣明顯受影響;相反特雷斯登實力佔優,加上往績食住對手,唔計熱身賽,近3次交手全勝,今場仲有得受讓,下盤不容錯過。(on.cc東網周六凌晨2時30分直播)

特雷斯登守得兩嘴
凱沙羅頓季尾連輸3場,痛失原本手到拿來嘅直接升班資格,只能以第3名轉戰附加賽,作為今季德丙失波最少嘅球隊,近3場竟然失咗7球咁多,狀態令人擔憂。另外球隊最近仲宣布辭退教練安特普,由舒斯特頂替,雖然呢位德國新帥曾經喺2014/15球季,帶領達斯泰特升上德甲,有番咁上下實力,不過臨陣換帥一向被視為大忌,要睇吓一班球員適唔適應到。

特雷斯登今季由德丙升上德乙,表現唔算合格,上場煞科戰主場出擊不敵尾二嘅奧厄,不過由於一早已經篤定要踢附加賽,呢場明顯留晒力。球隊踏入2022年,16場聯賽雖然未嘗一勝,不過當中有好多都係和波,要贏佢哋唔係咁容易。特雷斯登雖然係護級分子,不過防守力唔算太差,今季失球數字只係比榜首史浩克04多兩球,只係攻力較弱,今場附加賽肯定做好防守,再博偷雞,作客受讓玩得過。

本站系本网采集转载,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点和对其真实性负责。如涉及作品内容、版权和其它问题,请在三十日内与本网联系,我们将在第一时间删除内容




相关标签:

    相关阅读

    无相关信息

最新评论

CAPTCHA code
加载中...

图片精选

  • 模特@白詩雅 發布,性感白色連衣短裙搭配性感灰綠色內衣
  • 清甜笑容曼妙身姿梦幻入魂,绝美身材一览无余唐安琪
  • 南韓夢幻女神李秀彬 炸裂身材視覺沖擊力
  • 米米一米惊人 惊喜性感尤物
  • 優質女神snowy雪岑175cm大長腿X銷魂辣體
  • 直播主姐姐 性感又香豔 讓人看了簡直欲罷不能
  • 深V性感泳裝婉甄 超胸渾圓逆天長腿一次收穫
  • 部落客雅臻 一頭飄逸的長髮配上可愛臉蛋散發出強大的氣質