您的位置: 首页 > 分析在线 > 特别贴士 > 正文

熱身賽:格流迎紐卡素和味濃_東方日報

时间:2023-07-18 19:10 | 作者:足球帝 | 来源: 网络 我要分享
紐卡素飛去蘇格蘭,同格拉斯哥流浪拍跳,呢場係格流41歲門將麥基哥告別賽,預計「喜鵲」都唔會搞寸個Party,而格流亦有大批球迷歡送呢位球會傳奇,球隊都會盡力演出,相信呢場波都係大家開心,和氣收場。

■(周三凌晨2時45分開賽)

麥基哥2001年喺格拉斯哥流浪出道,踢到2012年離隊,去過比錫達斯、侯城同卡迪夫城,喺2018年再度重返母會,踢到上季結束就退休,佢幫格流攞過4次聯賽冠軍、4次蘇足盃、6次聯賽盃,2008年同2022年歐霸入到決賽。

主隊門將告別戰就住踢
照常理,呢類表演賽會係咁入波,不過由於告別嗰個係門將,紐卡素又無理由係咁射爆人哋。事實上,格流都要爭取表現,上季由雲邦荷斯執教搞唔掂,11月由米高比利接下爛攤子,蘇超屈居第2、聯賽盃決賽輸波、蘇足盃就4強止步,今場對英超球隊,都希望踢得好好睇睇。

喜鵲傷兵滿營
紐卡素受傷兵困擾,門將尼克普比、後防查馬李維士、拿修斯、中場祖爾韋洛克都未能隨隊,上仗首場熱身賽鬥非聯賽球隊蓋茨黑德半場都落後0比2,雖然最後反勝3比2,但今場肯定會醒定啲,預計新加盟嘅辛度東拿利,以及踢國際賽延遲報到嘅般奴古馬雷斯會後備上陣,呢場畀面派對相信到最後都會和波收場,為大家製造一個美好回憶。

本站系本网采集转载,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点和对其真实性负责。如涉及作品内容、版权和其它问题,请在三十日内与本网联系,我们将在第一时间删除内容




相关标签:

    相关阅读

    无相关信息

最新评论

CAPTCHA code
加载中...

图片精选

  • 秀人网模特陈诗诗kiki白色比基尼服饰丰腴身材大理旅拍
  • 秀人网新人模特雨儿1494露肩服饰搭配魅惑黑丝性感写真
  • 秀人网性感女神王馨瑶yanni吊带上衣原色丝袜系列撩人写真
  • 女神@王馨瑶yanni 发布,性感蓝灰连衣裙,性感淡紫色蕾丝内衣
  • 女神@周于希Sally 成都-珠海心愿旅拍发布,主题《一滴入魂》中秋限定珍藏版套图
  • 模特@林乐一 发布, 性感收身蓝色上衣搭配简约白色长裤
  • 杨晨晨极品内衣人体性感
  • 程程程 厦门旅拍发布,简约白色轻透连衣长裙搭配诱人原色丝袜