您的位置: 首页 > 分析在线 > 特别贴士 > 正文

歐聯:防線欠穩 狂攻博入多幾粒 利物浦大盤屈基_東方日報

时间:2023-10-06 20:20 | 作者:足球帝 | 来源: 网络 我要分享
今晚歐霸盃E組焦點戰,英超利物浦主場硬撼比利時球隊聖基萊斯聯。「紅軍」今季踢法開放,幾乎場場都有失波,好彩由穆罕默德沙拿率領嘅鋒線火力全開,暫時仲可以彌補防線欠穩嘅問題,面對聖基萊斯聯勢必以攻代守,3.5球大盤咪錯過。(Now643周五凌晨3時直播)

雖然利物浦上仗喺聯賽輸畀熱刺,同球證及VAR出錯有關,不過無可否認佢哋今季防守確係欠穩。「紅軍」開咧後踢咗9場,只有贏阿士東維拉3比0一役保持清白之身,其餘場場都有失波,中場逼搶做得唔夠徹底,經常被對手打穿,中堅兼隊長華基爾雲迪積克亦無復當年勇,難怪後防穿晒窿。

聖基萊斯聯近況唔曳
不過利物浦前線個個都弗,王牌穆罕默德沙拿同箭頭達雲紐尼斯,今季各項賽事已經各入咗4粒,佢哋同翼鋒路易斯迪亞斯,喺歐霸E組首輪反勝寧斯3比1之役齊齊建功,連同遠射有一手嘅中場蘇保斯拉爾,就算有加普因傷倦勤,主帥高普亦不愁進攻選擇,主場出擊更會放膽進攻爭取入波。

作客嘅聖基萊斯聯唔係一般善男信女,各項賽事近4仗未輸過,依家喺比甲排緊榜首,歐霸E組首輪逼和圖盧茲1比1,射手阿馬利頻頻有士哥,上仗聯賽仲特登被收起冇正選,擺明留力今仗。睇番利物浦近5仗有4次開4球或以上,有4仗係先失波,當中有3仗係反勝,既然防守不穩,倒不如狂攻入多幾粒,今仗等睇入球騷。

本站系本网采集转载,转载目的在于传递更多信息,并不代表本网赞同其观点和对其真实性负责。如涉及作品内容、版权和其它问题,请在三十日内与本网联系,我们将在第一时间删除内容




相关标签:

    相关阅读

    无相关信息

最新评论

CAPTCHA code
加载中...

图片精选

  • 组图:帕特森妻子美出圈 身材颜值不输肯豆
  • 秀人网模特陈诗诗kiki白色比基尼服饰丰腴身材大理旅拍
  • 秀人网新人模特雨儿1494露肩服饰搭配魅惑黑丝性感写真
  • 秀人网性感女神王馨瑶yanni吊带上衣原色丝袜系列撩人写真
  • 女神@王馨瑶yanni 发布,性感蓝灰连衣裙,性感淡紫色蕾丝内衣
  • 女神@周于希Sally 成都-珠海心愿旅拍发布,主题《一滴入魂》中秋限定珍藏版套图
  • 模特@林乐一 发布, 性感收身蓝色上衣搭配简约白色长裤
  • 杨晨晨极品内衣人体性感